Pagina's

donderdag 5 februari 2015

52weeks to christmas

Hallo allemaal,

met de volgende kaart doe ik weer mee aan de 52 weeks to Christmas.
Ik had helaas gemist dat er een extra uitdaging is deze week, namelijk: eten.
Dus geen eten op mijn kaart, maar gewoon een kerstkaart.
Met dieren, hertjes om precies te zijn.

Op de site van MD zag ik een mooie koekoeksklok staan.
Dit was echter een 3D creatie en geen kaart, maar het bracht mij wel op het idee om de kaart in de vorm van een huis te maken met een klok erop.
Designpapier van de action, hertjes en bomen gemaakt met de silhouette.





4 opmerkingen:

  1. Gaaf gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Grietje,

    Leuke kerstkaart heb je gemaakt, leuk model en papier.
    En bedankt voor het meedoen.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺ DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is toch je kaartje Grietje super leuk samengesteld met prachtige details...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart en toffe vorm zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen