Pagina's

zondag 17 januari 2016

Een kleinzoon

Hallo allemaal,

Kortgeleden kreeg ik van een mevrouw wat hobbyspullen.
Daarbij zaten oplegkaartjes die ze zelf had gemaakt met een  pons volgens mij.
Eentje daarvan heb ik nu gebruikt voor een kaartje voor grootouders die een kleinzoon hebben gekregen, voor de voorraad bak.
Witte basiskaart, en daarop gestreept designpapier in pasteltinten.
Kinderwagen van een mal van MD in lichtblauw met hartjes.
Heb alleen vergeten papier achter de openingen van de kinderwagen kap te plakken waardoor je het onderliggende papier ziet, wat ik zelf niet zo mooi vind.



7 opmerkingen:

  1. Ik begrijp wat je bedoelt met dat papier achter de kap. Klopt, zou ik denk ik ook mooier vinden. Maar deze kaart zal door de grootouders vast en zeker mooi gevonden worden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Grietje,
    ik begrijp ook wat je bedoelt met dat onderliggende papier, maar ik vind het wel een prachtige stans !
    Heel mooi kaartje hoor!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Grietje....ook je vorige kaart is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi babykaartje Grietje....leuk met die uitgestanste vlindertjes en ook de kinderwagen is heel leuk en ja inderdaad ...het is dat je het zegt van de kap van de wagen , het was mij nog niet opgevallen ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Grietje, wat gezellig dat je mijn blog hebt gevonden en volger bent geworden! Ik ga je hier in de gaten houden of je inderdaad ook weer aan de slag gaat met de theezakjes ;-)
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi grietje
    nou toekomstige oma's en opa's gaan deze kaart geweldig vinden want het is een bjoetie!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen