Pagina's

zaterdag 10 september 2016

Kaart in een doosje voor mijn zoon.

Hallo allemaal,

Dinsdag is mijn oudste kind, mijn zoon, 27 jaar geworden.
Voor hem heb ik een kaart in een doosje gemaakt.
Eigenlijk heb ik het patroon bewerkt in de silhouette voor mijn schoonzus, die graag zulke kaarten wil maken en ze tot nu toe met de hand uitmeet en snijdt.
Maar natuurlijk moest ik het dan ook eens zelf proberen want heb er nog nooit eentje gemaakt.
Dus dit is mijn eerste, de maten kloppen niet helemaal, dus heb het patroon nog wat bijgewerkt.

Mijn zoon is dol op water/boten en heeft zelf een kleine motorboot, dus heb ik gekozen voor water/boot en dergelijke.
Het zeilbootje is van MD.
De golven, dolfijnen, het wier en het anker gesneden met de silhoouette.
Schelpje, visje en de vogel zijn stickertjes.



3 opmerkingen:

  1. Wet een leuke creatie. Mooi gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi Grietje! Daar zal hij echt blij mee zijn!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie Grietje. Zal hij vast blij mee zijn.
    Gr Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen