Pagina's

maandag 15 februari 2021

Bos rozen

 Hallo allemaal,


kortgeleden postte ik een kaart met hertjes voor mijn moeder.

Tot mijn grote teleurstelling heeft ze de kaart nooit gekregen.

En het bos bloemen dat mijn vader haar had gegeven bleek dood in een lege vaas te staan.

Dus heb ik voor haar een bosje rozen gemaakt.

Gesneden met de silhouette uit stevig printerpapier en gekleurd met de metallic verf van de action.

Uiteraard moest er ook een vaasje bij, en had ik net een leeg flesje van sojasaus.
Voor het geval dat het zou breken en mijn moeder zich zou bezeren, voor de zekerheid er sisaltouw omheen geplakt.
Deze bloemen gaan tenminste niet dood, hoop dat ze er lang plezier van zal hebben en niet in haar verwarring de bloemetjes gaat plukken of zo.

Gelukkig mag ze morgen verhuizen naar Gorredijk, zodat ze een stuk dichterbij komt te wonen en nu een grotere kamer krijgt met wat eigen meubeltjes en decoraties.
Nadeel is, dat er daar nog steeds maar 1 persoon op bezoek mag en we mijn vader dus weer niet meer kunnen aflossen wat weer een grote druk op hem legt.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten