Pagina's

donderdag 20 januari 2022

52 weeks to Christmas

 Hallo allemaal,

de weken vliegen hier voorbij, en dus heb ik vorige week alweer gemist.

Gelukkig schoot het mij vanmorgen mooi op tijd te binnen dat het alweer donderdag is, en ik had nog een kaart klaar liggen ook.


Omdat ik momenteel zonder vierkante enveloppen zit, en die hier in Hongarije ook nog niet heb kunnen vinden, maak ik maar even wat a5 kaarten.
Een lichtblauwe basis, daarop frisgroen en dan een rest DP.
Op het kleine flapje een stempeltje.
Aan de binnenkant een kerstbal, twee kerstboompjes en de tekst, allemaal van mallen.





8 opmerkingen:

  1. Hoi Grietje, een leuk model heb je van deze kerstkaart gemaakt en je hebt zulke frisse kleuren gebruikt. Ik vind hem mooi. Heb je hem al geplaatst bij 52 WTC? Ik heb hem nog niet ertussen zien staan?
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat dom van mij, helemaal vergeten. Bedankt voor de reminder, heb hem gauw erbij gezet hoor.
      Groetjes Grietje

      Verwijderen
  2. leuk kerstkaartje, tof modelletje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke frisse kerstkaart. Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Grietje, bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Grietje. Grappig zo met dat flapje.
    Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart !!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk model kaart! Een wat een schattig klein stempeltje heb je verwerkt op je kaart, mooi. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen