Pagina's

donderdag 3 maart 2022

Winter

 Hallo allemaal,

deze donderdag van mij geen kerstkaart, omdat ik er geen 52 nodig heb.

Nu we in Hongarije wonen, hebben we met deze kerst maar een stuk of 6 kaarten uit Nederland gekregen, dus hoef ik er komende kerst ook niet meer zoveel te sturen.

Wel heb ik een winters kaartje voor jullie, speciaal gemaakt voor mijn moeder die in een zorginstelling zit, en waar ik natuurlijk niet vaak meer op bezoek kan gaan.

Het woord ontworpen en gesneden met de silhouette, dieren en boomstam zijn stempels.
Ingekleurd met aqua kleurpotloden.




3 opmerkingen:

  1. Prachtig Grietje....dat heb je heel leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat een gave kaart!
    En jammer dat je geen Action daar hebt. Kun je wel ergens nieuwe knutselspullen kopen, of doe je dat als je een keer in Nederland bent?

    BeantwoordenVerwijderen