Pagina's

zondag 24 juli 2022

Vakjeskaart.

 Hallo allemaal, 

op het blog van https://www.facebook.com/groups/craftsensations/ zag ik een mooi voorbeeld van een vakjeskaart.

En ik ben daar meteen mee aan de slag gegaan.

Ik heb er een bestand van gemaakt voor de silhouette, zodat ik alle vierkantjes ook netjes recht heb.

Er stonden twee mooie kaarten op, ik heb gekozen voor de vlinders.

Witte basiskaart, daarop licht rood DP uit een blok van de action. 
Het DP op de vakjes met de vlinders, komt uit hetzelfde blok.
De kolibrie en vlinders zijn ook van stempels van craft sensations, gestempeld met visamark en bewerkt met goud embossingpoeder, ingekleurd met twinmarkers van deco time, van de action.
Beetje bol gemaakt en opgeplakt met 3D tape.
Steentjeslintje is geloof ik van de Wibra.

Dit is de voorbeeldkaart:



https://craft-sensations.blogspot.com/2022/07/vakjes-kaart.html?fbclid=IwAR0kiP2vae2-7SoI_8Vh-7MbmzXuS78VVQI77wlajpv2dwnnbqq4h55cjyM




1 opmerking:

  1. Een mooie vakjeskaart Grietje, die hummingbird is heel leuk erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen