Pagina's

zondag 2 juli 2023

Pocketkaart met labels.

 Hallo allemaal,

mijn eerste post deze maand, afgelopen maand was het hier ook rustig door het vele werk in de tuin.

Ga mijn best doen weer wat vaker wat te maken en posten, maar kan niks beloven😁

Mijn kaart van vandaag is naar het maandpatroon van de kaartenkast club van Facebook gemaakt.

Het model is eigenlijk net een boekje.

Op de buitenkant van de kaft ook mooi DP geplakt.
Aan de binnenkant twee schuine pockets met een label, labels gemaakt met een mal.

Voorop een smalle strook in 6 delen gevouwen,
Omdat het papier al mooi is, niet veel deco aangebracht.
Als ik weet waar ik hem voor ga gebruiken, kan ik nog tekst of wat anders aanbrengen.




2 opmerkingen:

  1. Ah.... jij bent er ook mee bezig geweest! Leuk is hij he?
    Ik vind het een top modelletje! Jouw uitvoering is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen