Pagina's

woensdag 31 januari 2024

KKT donkerblauw en celeste.

 Hallo allemaal,

het is alweer de laatste dag van de maand, en woensdag, wat gaat het toch snel.

En daarmee is het dan ook al de eerste keer voor het kleurenkaartenteam.

De kleuren zijn deze keer donkerblauw en celeste, de laatste is voor mij ook nieuw zoals voor vele anderen zoals ik heb gelezen.

Ik heb daar nog even wat naar gekeken op internet en kwam tot de conclusie dat het eigenlijk een kleur is in vele tinten, en daar heb ik gebruik van gemaakt door verschillende tinten rondjes te gebruiken gemaakt van verfstalen.

Baisi is donkerblauw, en de tekst van dezelfde kleur.
Alleen in het DP zit wit.
De cirkel met bloemen is van een mal van de action.




12 opmerkingen:

  1. Een geslaagde kaart in de gevraagde kleuren, heel mooi met de bloemen stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met al die rondjes erop !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel mooi kaartje geworden met deze kleuren. Mooi die mal met de bloemen! groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart in deze kleurencombinatie, Grietje! Leuk met al die cirkeltjes.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi om zo de verfstalen te gebruiken. En die bloem maakt het helemaal af.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, deze bloemenstans heb ik ook in mijn handen gehad maar toch gekozen voor een andere

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaart is goed gelukt, ik hou er wel van om net iets verschillende tinten te gebruiken, dan wordt het ook wat speelser, al heb ik dat deze maand niet maar dan wel weer wit erbij. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze is mooi geworden zo ! geslaagd kaartje heb je gemaakt
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje heb je met de kleuren en tinten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat velen de kleur niet kenden 😊 ik ook niet! Maar het is een mooie combinatie! Mooi kaartje maakte je ermee voor het KKT! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kende dus de kleur ook niet. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat eenvrolijke mooie kaart , ook ik moest google op deze mooie kleur. Lieve Groet Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen