Pagina's

vrijdag 9 februari 2024

52 weeks to Christmas: uitdaging van de maand, kerststal dier op je kaart.

 Hallo allemaal,

vandaag een tweede kaart voor 52 weeks to Christmas, want er is weer een nieuwe uitdaging.

Maar deze keer hebben we een maand de tijd om een kaart te laten zien.

Deze maand is de uitdaging: een dier uit de kerststal op je kaart.

En ik heb al mijn misschien wel honderden 3D plaatjes nagekeken, al mijn stempels en mallen, maar geen kerststal dier, hoe is het mogelijk he?

Maar na lang zoeken vond ik nog plaatjes die ik jaren geleden vond op internet en had afgeprint omdat ik ze zo mooi vond, en nu dus eindelijk eens gebruikt.


Zoals jullie kunnen zien, zijn het drie plaatjes die bij elkaar horen en ik heb er dan ook een drieluik van gemaakt.
Ik heb de vorm van de plaatjes omgetrokken en groter uitgeknipt, Eerst een slag groter in donkerblauw met een glans erover en dan nog een keer in goud, waarbij ik de randen aan elkaar heb gelaten zodat het 1 geheel is.
Ik vind de plaatjes zelf zo mooi dat ik er verder weinig aan gedecoreerd heb.
Slechts een hulsttakje van een mal en het tekstlabel bovenaan.







7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart heb je gemaakt grietje
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schitterende kaart. De plaatjes zijn schitterend en je hebt ze heel mooi ingekaderd, een prachtig drieluik!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart....de plaatjes zijn inderdaad heel mooi.
    bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi, het doet me een beetje aan glas in lood ramen denken. Hele mooie plaatjes en gaaf om er op deze manier een drieluik van te maken Grietje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat een prachtig tafereeltje heb je gemaakt zeg.. jeetje wat valt er veel op te zien. Zo mooi. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Mooi gedaan met deze vormen van de drieluik! Zeker een mooi kaartje voor de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Grietje! Zo'n mooi drieluik, het kan zo het museum in! Leuk dat je uiteindelijk toch geschikte afbeeldingen vond voor de uitdaging.
    Bedankt voor je inzending bij onze maanduitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen