Pagina's

zondag 23 juni 2024

Gemarmerde harten.

 Hallo allemaal,

Een tijdje terug heb ik twee kaarten gemaakt met het blauw gemarmerde papier uit een blokje van de action.

Vandaag een kaart met het rose/goud gemarmerde papier.

Basis champagne kleurig karton.
Uit dezelfde kleur een oplegvel gesneden en daaruit verschillende maten harten gestanst met mallen.
Op de basis eerst het gemarmerde papier geplakt en daarop verhoogd het oplegvel.
Op een restje takjes gestempeld en bewerkt met goud heatembossing.
Deze uitgeknipt en erop geplakt.
Dan een champagnekleurig lintje met daarop het tekstlabel, eveneens met goud heatembossing.
Dan nog een paar verschillende maten hartjes uit het gemarmerde papier verhoogd opgeplakt.




2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik kreeg voor mijn verjaardag zo'n blokje, dat er nog nieuwe ligt. Toch maar eens proberen...als ik deze zie is dat weer een ideetje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh oh GerJanne, dat schreef je 26 maart ook al bij mijn andere twee kaarten die ik liet zien toen. Echt schandalig dat je het nog steeds niet hebt gebruikt. Hahahahaha.
      Succes!!!!

      Verwijderen