Pagina's

vrijdag 25 januari 2013

Pensioen












Kortgeleden vroeg iemand mij of ik ook een kaart had voor iemand die met pensioen ging, want die kon ze niet vinden op mijn blog.
En dat klopt, het is al jaren gelden dat ik die eens heb gemaakt.
Dus voor mij een nieuwe uitdaging.
Eerst maar eens op internet rondkijken wat anderen zoal gemaakt hebben.
Daarna vond ik op het blog van EKEF ( http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/2013/01/workshop-72-kaart-met-ronde-flappen.html ) een leuke tutorial van een kaart met ronde flappen, en dit sprak mij wel aan.
Voor mij eens heen heel ander kaartje.
Dankzij de grote vellen karton van Marieke (http://eindelooscreatief.blogspot.nl/ ), kan ik de kaart in zijn geheel uit 1 vel snijden.

De voorkant sluit met een lintje.
Het designpapier van Kruidvat.


De tekst komt van internet.
De letters eveneens en heb ik gesneden uit karton dat in een rol kadopapier zat, en bewerkt met inkt.

Dan de uiteindelijke binnenkant, en ook die tekst en afbeelding gevonden op internet.
Ik had graag een dame die uitrustte op een stoel of zo willen hebben, maar kon die helaas niet vinden.
Maar een bloemetje heb je ook wel verdiend als je met pensioen gaat dacht ik zo.

Nog even een close-up van de binnenkant.


Grietje

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Grietje en wat een mooi model van de kaart.Het papier is ook schitterend.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Grietje, wat een enig kaartje zeg! Super leuk modelletje, ik haal ook zoveel workshops van EKEF! Vind het een top blog! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuk model, Grietje. Het papier is ook goed gekozen. Het plaatje en de tekst zijn ook super. Daar gaat vast iemand heel blij mee zijn.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Grietje,
    wat een supermodel! Ik vind het geweldig hoe je het gemaakt hebt. Heel mooie en verrassend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die super geworden Grietje, ik vind hem super gelukt, zo leuk dit model.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi geworden Grietje en het is een heel apart modelletje
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen