Pagina's

dinsdag 9 september 2014

Eindelijk !!!! De Roos...

Hallo allemaal,

het is alweer een hele tijd geleden dat ik een kaart plaatste met de afbeelding van een roos.
Ik vertelde daar toen bij dat ik de stempel van Joy, met de roos zo mooi vond, maar voor mij wel te prijzig om aan te schaffen.
Tot mijn verbazing en grote blijdschap, vond ik enkele dagen later een envelop van een medeblogster, Ans S op de mat.
En daarin zaten maar liefst 5 afdrukjes van de bewuste stempel.
Helaas kwam ik er niet aan toe om er mee aan de slag te gaan.
Maar afgelopen week ben ik er eindelijk eens voor gaan zitten, omdat ik een paar kaarten voor dames wil maken en die prachtige roos is daarvoor natuurlijk heel geschikt.

Dus, Ans, nogmaals bedankt en hier is dan eindelijk mijn eerste kaart met Roos.

Ik heb gekozen voor lila/paarse kleurtjes.
Een tule strikje met parelhartje.
En designpapier van Kruidvat.



5 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je dat hebt gekregen
    mooie kaart heb je er mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou die roos is echt schitterend,
    en je kaart ermee dus ook ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou toch hartstikke fijn als de afdrukjes van die prachtige roos krijgt want je kaart ziet er erg mooi uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Grietje,
    dat is toch zo leuk van de blogwereld! Om opeens iets in je bus te vinden waar je niet op rekent! En je kaart met de stempelafdruk is prachtig geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen