Pagina's

donderdag 5 maart 2015

52 weeks to Christmas

Hallo allemaal,

alweer een week voorbij, ik heb nog niet eens iedereen van het kleurenteam een bezoekje gebracht, en nu is het alweer tijd voor een kerstkaart.
Enige tijd terug heb ik  kerst embossingfolders van landschappen besteld via marktplaats.
Helaas kreeg ik 6 anderen dan die er werden getoond op de foto.
Na enig heen en weer mailen, kwam het erop neer dat die persoon de getoonde folders helemaal niet had.
Dus besloot ik 4 terug te sturen omdat die me helemaal niet aanstonden, en twee dorpsgezichten dan toch maar te houden.
Eén hiervan heb ik voor de kaart van deze week gebruikt.

Ik heb eerst zwarte inkt op de folder gedaan en hem daarna door de double do gehaald.
Daarna de afbeelding gekleurd met aquapotloden.
De kinderen met slee gesneden met de silhouette.
Ook had ik een sneeuwpop gesneden maar die was toch te groot.
Dus maar eentje met de hand geknipt.
Een kerstlintje van de Kruidvat erop en klaar.


5 opmerkingen:

  1. Nou dat is wat zeg, maar in ieder geval heb je met deze mal een mooi kaartje gemaakt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vervelend Grietje dat het zo mis kan gaan met je embossingmallen
    deze is trouwens heel leuk zoals jij daar je kerstkaarja mee gemaakt hebt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is balen! Maar dit kaartje is wel heel leuk geworden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was dus geen leuke verrassing, maar met deze folder heb je wel een mooie kaart gemaakt!
    Lia xx DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen