Pagina's

woensdag 29 maart 2017

KKT maart babyrose/kraft

Hallo allemaal,

eindelijk ook eens weer ( op tijd) een kleurenkaart gemaakt, ook al plaats ik hem vrij laat, want werk vandaag tot zes uur.
Ik heb hiervoor twee mooie nieuwe stansen gebruikt.

Een vrij eenvoudig te maken kaart.
Basis babyrose, dan kraft en dan weer babyrose.
Uit de laatste laag tweemaal ruitjeswerk gestanst.
Daarop in het midden de tak met vlinders in het wit, en precies daarop nog een keer van kraft.
de krul en de kleine blaadjes van de witte een beetje bijgebogen zodat ze net iets zichtbaar zijn.
Afgemaakt met een paar bloemetjes met pareltjes.



15 opmerkingen:

  1. Prachtig KKT kaartje Grietje. Super mooi gedaan!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje in deze mooie kleurtjes Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof kaartje voor het KKT Grietje! Mooie stansen, die vlinders zijn super!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Grietje ! Ik zag je niet in mijn leeslijst verschijnen, wat gek !
    Ik ga deze week eens even checken of je niet op mysterieuze wijze verdwenen bent !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaaart heb je gemaakt. Mooie stansen ook. Ik heb me aangemeld bij je blog, ga je dus volgen. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Grietje, prachtige stans heb je gebruikt, leuk effect om hem dubbel te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kaartje Grietje leuk in deze KKT kleurtjes en ook geweldige stansjes gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Grietje! Prachtige stansen heb je gebruikt op dit kaartje! EN je bent de laatste van het KKT war ik reageer, dus kwam goed uit dat je niet eerder plaatste.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een sierlijke kaart is dit! Mooi met al die vlinders en bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden, de kleuren zijn ook zo mooi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Grietjes, ja je kaart stond er nog niet toen ik mijn rondje maakte woensdag. Je kaart is heel mooi, mooie stansjes ook. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie uitwerking van de kleuren.
    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen