Pagina's

zondag 4 juni 2017

Wit/lila, en een beetje licht geel.

Hallo allemaal,

eindelijk eens even tijd gemaakt om met 1 van mijn nieuwe mallen aan de slag te gaan.
Het is een setje van 4 mallen.
De grootste snijd volledig uit, de tweede blijft met tussenstukjes in het papier zitten en de twee kleinere snijden weer geheel uit.
De grootste heb ik bij deze kaart laten vervallen.
De tweede maat heb ik uit het basiskarton gesneden.
Dan van lila de derde erop, en van licht geel het kleine bloemetje.
De hoekjes in de hoeken zijn restjes uit het lila figuur.
Op elk bloemetje een stras steentje.
Vervolgens heb ik aan de binnenkant een velletje lila geplakt.
Daarna de restjes van de buitenkant van de blaadjes er weer omheen geplakt, maar dan aan de binnenkant. 
En in het midden daarvan in het wit ook dezelfde mal als het lila aan de voorkant.
Pfft, klinkt ingewikkeld, maar is heel simpel en op de foto wel duidelijk denk ik.
Kortom, zo ziet het er aan de binnenkant dus uit.





1 opmerking: