Pagina's

zondag 23 juli 2017

Een kleinigheidje voor jou..

Hallo allemaal,

mijn schoonzuster was jarig  toen wij op vakantie waren in Zweden.
Ze is 60 jaar geworden en we zijn daar na de vakantie alsnog even naar toe gegaan.
Natuurlijk maak je als hobbyiste dan even een kleinigheidje voor de jarige.
Ik zag op Pinterest een soort doosje waar een klein flesje in past.
Ik heb dit nagemaakt voor een klein tubetje douche zeep.

Onderin heb ik een tweede  bodem gemaakt met een gat erin, waar de dop van de tube precies in past, zodat hij mooi blijft staan.
Voorop een cirkel gemaakt met een mal, waar ik de tekst eerst op heb geprint. Helaas verschoof de mal een beetje zodat die niet meer helemaal in het midden staat. 
Op mijn buro vond ik nog een houten lieveheersbeestje, dat ik er maar bij op heb geplakt zodat het niet meer zo erg op valt.
De tube "verpakt" in tule lint.
De zilverkleurige T had ik een keer gemaakt met een mal, maar was had toen de G nodig, dus die kwam nu weer mooi van pas, omdat mijn schoonzus Truus heet.



2 opmerkingen:

  1. Dat heb e mooi opgelost met het lieveheersbeestje Grietje....als je niks had gezegd was het me niet opgevallen. Een leuk cadeautje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Grietje,
    wat leuk zo'n kadoverpakking! Geeft zo leuk weg. En dat die tekst niet helemaal in het midden zit is niet storend hoor!
    Goed opgelost met het lieveheersbeestje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen