Pagina's

donderdag 23 november 2017

52 weeks to..... week 47 Schaatsjes

Hallo allemaal,

het is al een mooie tijd terug dat ik eens een kerstkaart heb gemaakt met schaatsen.
Aangezien ik die kaarten zelf wel erg leuk vond en nog vind, heb ik die eens weer op een paar kaarten gebruikt.
Vandaag plaats ik de eerste hiervan.
Het Dp is eigenlijk geen Dp, maar briefpapier.
De afbeelding is van een oud vel, waar je zelf nog van kon uitzoeken wat je wel en niet wegknipte.
De bloem en blaadjes en sneeuwvlok zijn van mallen en de schaatsen zelf geknipt naar een voorbeeld gevonden op internet.
Het label gemaakt met een pons.



8 opmerkingen:

  1. Leuke winterse kaart, Grietje, leuk met die schaatsen.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met de mooie schaatsjes Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie winterkaart, leuke schaatsen, en mooi versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart met dit nostalgische plaatje!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi plaatje! Echt een heel winterse kaart en als ik het moet geloven schijnt er dit weekend al natte sneeuw te vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en nostalgisch winters kaartje Grietje..heel mooi tafereeltje op het plaatje, en een prachtige bloem...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kerstkaartje Grietje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi plaatje Grietje !
    Heerlijk winters !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen