Pagina's

dinsdag 9 januari 2018

Pauw

Hallo allemaal,

voor mijn verjaardag kreeg ik een prachtige pauwenkaart.
Het leek mij leuk om er ook zo eentje te maken, dus op zoek naar een patroontje.
Helaas niet te vinden, de kaart vond ik echter op Aliexpress.
Dus zat er niets anders op dan zelf aan het ontwerpen.
Na veel geprobeer, een beginnetje klaar.
Loopt mijn pc vast, en zat er niets anders op dan af te sluiten.
Gelukkig had ik wel al het eerste deeltje opgeslagen.
Dus opnieuw opstarten, en het opgeslagen bestand openen..........
Tot mijn teleurstelling stond er niets op, het bestand was gewoon leeg.

De volgende dag maar opnieuw begonnen en bijna elke stap eerst opgeslagen.
Dit is het resultaat van bijna twee dagen werken:


Hoewel hij niet perfect is, ben ik er reuze trots op.


Hieronder de kaart die mijn inspiratie was.



2 opmerkingen:

  1. Sjonge zeg, wat een prachtige pauwenkaart! Ik begrijp dat je het met de silhouette hebt gemaakt? Ik weet niet hoe dat werkt, maar het ziet er echt prachtig uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart, prachtig zoals je die pauw gemaakt hebt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen