Pagina's

donderdag 13 december 2018

52 weeks to Christmas. Gele sneeuw?

Hallo allemaal,

deze keer een kaart die eigenlijk mislukt is, maar die ik desondanks wel leuk vind.
Kijk zelf maar:
Op een rode kaart heb ik een witte laag geplakt
Hier heb ik eerst een ster uit gestanst, waar het plaatje achter is geplakt, en deze laag met spuitlijm ingespoten om hem daarna te bestrooien  met glitterpoeder om het op sneeuw te laten lijken.
Maar de spuitlijm bleek niet meer blank te zijn, maar geel geworden.
(Waardoor is mij een raadsel).
Tja, toen was het kiezen, of  weggooien of toch bestrooien en kijken hoe het lijkt.
Zoals jullie zien heb ik gekozen voor de laatste optie.
En zoals ik al schreef,  eigenlijk vind ik het zo gek nog niet.



10 opmerkingen:

  1. een mislukte kaart ? daar geloof ik niks van ! hij is mooi geworden !
    fijn dat je weer van de partij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is best een leuk effect die gele sneeuw. Mooi kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig warme kaart geworden, niet te snel weggooien...
    Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem wel mooi !
    Mijn spuitlijk, weinig gebruikt , ook geel geworden!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is best een mooi kaartje geworden hoor!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch nog een mooi kerstkaartje geworden Grietje...en ja heb het ook al meegemaakt dat de spuitlijm verkleurd was...Ik gebruikt die wel eens om opengewerkte stansjes in te spuiten en daarna opplakken...en dat waren witte stansjes...maar het misstaat helemaal niet hoor...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook een mooie kaart hoor, een prachtig effect zo ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk en als je het niet geschreven had, was het me niet opgevallen! Kan prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie niets mislukt aan dit mooie kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen