Pagina's

dinsdag 1 januari 2019

52 weeks to Christmas, uitdaging goud of zilver op je kaart.

Hallo allemaal,

Op deze nieuwjaarsdag plaats ik mijn kaart voor de laatste uitdaging van 2018: Goud of zilver op je kerstkaart.

Basis een witte linnenkaart, laagje goud en de volgende weer wit linnen, met sneeuwvlokembossing.
De ovalen gemaakt met mallen en de kerstbomen met de silhouette, naar de mal van MD, het grote voordeel van de silhouette is dat je de figuren in verschillende maten kunt snijden, dus heb ik zo kleinere en grotere bomen.
Deze bomen bewerkt met goudkleurige inkt en alle drie versierd met verschillende sticker figuurtjes.



10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je er weer bij bent met deze mooie kaart ! top
    Ik wens je een heel erg fijn, liefdevol, positief, gezond en creatief 2019.
    Bedankt voor je vele bezoekjes en reacties op mijn blog het voorbije jaar,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Leuk met dat wit en goud.
    De beste wensen voor 2019, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende kaart Grietje.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging goud/zilver bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, Grietje. Heel gaaf met die bomen! Het schittert gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie sjieke kaart! Erg leuk gedaan met die verschillende boompjes! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Grietje, heel chique in dit wit met goud gecombineerd...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, een heel mooie kaart, prachtig dat goud met wit ! Nog de beste wensen voor 2019 ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat laat voor mijn goud/zilver-blogrondje, sorry!
    Mooi idee die witte bomen voor het gouden ovaal en de gouden decoratie in de bomen!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen