Pagina's

donderdag 7 november 2019

52 weeks to Christmas week 45. Kerstballen.

Hallo allemaal,

vandaag voor de wekelijkse uitdaging, heb ik twee kerstballen gesneden met de silhouette, deels over elkaar geplakt en gedecoreerd.
De basis van kraftpapier, om precies te zijn, van het papier waarop cadeaupapier was gerold, dus iets wat de meeste mensen gewoon in het oud papier gooien.
Daarop muziekpapier.
het vierkantje is van een mal, en daarop een plaatje van stickerpapier, MD Stick  & melt 3D.
Strikjes gemaakt van een linten/vliegengordijn wat ik jaren geleden al eens in de opruiming kocht bij het kruidvat.
Heb je meters lint voor een prikkie.



12 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart, leuk gedaan. Dat kraftpapier van cadeaupapier bewaar en gebruik ik ook. Vorige week was er een hobbyvriendin hier, die helemaal verrast was en er nooit bij nagedacht had :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal top prachtige kaart, ik hergebruik ook veel erg leuk om te doen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed hoor om aan t recyclen te gaan, ik vind t knap, bravo.
    Je kaart is erg leuk geworden.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart, jij bent heel creatief in het gebruiken van materialen, knap hoor.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie sfeervolle kerstkaart Grietje.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan, ik ben zelf ook helemaal weg van kraftpapier. Heb het alleen nog nooit gebruikt voor kaarten ... weer een uitdaging ;)
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kerstkaart en geweldig dat hergebruik.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart, prachtig versierd en leuk idee met dat kraftpapier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk Grietje en wat je heb je de materialen goed ge-upcycled !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk om iets te her gebruiken. Houd ik ook van. Weggooien is sowieso niet mijn sterkste kant...Je kaart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goed gerecycleerd! Mooie kaart in deze vorm!
    Fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen