Pagina's

woensdag 26 februari 2020

Zeilboot

Hallo allemaal,

mijn trouwe volgers zal het misschien opvallen dat ik wat minder aanwezig ben.
Dit komt doordat ik sinds 1 februari de kringloopwinkel in Bant, waar ik 4 jaar als vrijwilligster heb gewerkt, heb overgenomen.
Dit betekent natuurlijk meer werken en heel veel dingen regelen.
Dus veel minder tijd voor mijn hobby helaas.
Desondanks probeer ik af en toe tijd te maken en een kaart te plaatsen ( of andere creatie).

Deze keer een mannenkaart:

Zeilboot, anker en roer van een mal van Aliexpress.
Stroken DP uit 1 boekje, op een blauwe kaart.
Label ook van mallen.



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah zie je.... hier staat het! Sjonge, dat is een avontuur dat je begonnen bent! Heel veel succes!
    En je kaart is trouwens prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen