Pagina's

zondag 22 maart 2020

Harmonicakaart.

Hallo allemaal,

een rustige zondag in een moeilijke, eigenlijk zelfs een wat angstaanjagende tijd.

Mijn kaart is een harmonicakaart, naar een patroon van een facebooksite.


Basis helder blauw.
Op de voorkant twee harten, de dichte komt uit het open hart, gemaakt met mallen van glitterkarton uit een blokje van de action.
Aan de binnenkant twee vakjes met daarin labels die ik nog van een tekst kan voorzien.
Op de vierkantjes in het midden staat met hetzelfde glitterkarton de tekst: hoera jarig feestje.

Vanuit de gelukkig nog vrij rustige Flevopolder iedereen heel veel sterkte en gezondheid toegewenst.



3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Grietje, Dit model heb ik eerder gezien maar mij er nog niet aan gewaagd. Het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ziet er moeilijker uit dan het is hoor.
      Viel mij mee tenminste.

      Grietje

      Verwijderen
  2. Prachtig is dit verjaardagskaartje Grietje Zo een gaaf modelletje...en mooi designpapier ervoor gebruikt...Dit staat ook al lang op mijn to-doo lijstje, maar het is er nog steeds niet van gekomen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen