Pagina's

maandag 3 augustus 2020

Pop Up hexa cube kaart

Hallo allemaal,

Door veel drukte met mijn zaak, ben ik al even niet geweest, en nu ziet alles op blogger er opeens anders uit.
Benieuwd hoe het eruit ziet als ik dit post.

Vandaag weer een projectje voor jullie gemaakt met de silhouette.
Patroon gekregen.



Het is een kaart van ongeveer 19 x 19 cm.
Als je hem opent, springt het doosje eruit.
De basis gemaakt met wit karton en de decoratie grotendeels met mallen en de bloemen gestempeld met versamark en embossingpoeder.
Daarna gewoon met de schaar uitgeknipt.


Oh jeetje, deze post ziet er niet uit, alles staat over elkaar heen ?????
De foto's maar veel kleiner gemaakt, lijkt weer wat beter geloof ik.





1 opmerking:

  1. Je post ziet er prima uit, geen gekke dingen hoor!
    Je kaart of ja, moet ik het eigenlijk niet ene doosje noemen, is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen