Pagina's

maandag 30 november 2020

En weer een serie kerstkaarten klaar

 Hallo allemaal,


het lukt me nog steeds aardig om de 4 kaarten per dag af te krijgen.

Tenminste gemiddeld.

Op de dagen dat ik werk, lukt dat niet, maar op andere krijg ik vaak een paar extra af, zoals gisteren het geval was.


Nog een keers het woord kerst gesneden, en voor de achtergrond deze keer inpkpapier met blauwe sterren gebruikt.

Een ros kaart met een ster en een 3D plaatje.

Het Dp met de sneeuwmannen was een restje wat ik zo in 1 keer kon gebruiken.
Sneeuwman gestempeld.

Gebroken witte kaart, strookje groen met dp, ster van mallen en een 3D plaatje.

Rand gemaakt met een pons en weer een 3D plaatje.

Weer iets heel nieuws voor mij, een gele kerstkaart.
DP met sneeuwsterren en 3D plaatje.

Witte basiskaart, tekst gemaakt in word en geprint.
Cirkel uit de kaart gesneden, en een kleinere cirkel gemaakt en op het touwtje geplakt, en zowel aan de voor als de achterkant de tekst geplakt. 
Nu kun je de tekst een paar keer rond draaien en de kaart dicht doen.
Als de ontvanger de kaart opent draait de tekst rond.

Wit papier met embossing folder bewerkt, en de tekst op doorschijnend papier gestempeld en bewerkt met embossing poeder en de hittetool.

Zelfgemaakte tekst op een aantal cirkels geplakt en dp van de action.

Dit basiskarton is al geribbeld.
Een zilveren strook en holografische strook papier er schuin op geplakt en een ster van dezelfde kleuren.
Afgemaakt met een paar sticker sterretjes.

Het is een heel karwei, maar tot nu toe is het me gelukt om alle kaarten verschillend te maken, al lijken sommigen op elkaar, er zit toch echt verschil in, in kleur en of details.
Tot de volgende post.




2 opmerkingen:

  1. Weer een leuke serie kerstkaarten Grietje. Zo schiet je lekker op met de kaarten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap dat je het zo vol houdt en die draaikaart vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen