Pagina's

vrijdag 11 december 2020

De laatste 10 kaarten voor de voedselbank



 Hallo allemaal,

 hier zijn dan eindelijk ook de laatste 10 kaarten.

Ze zijn intussen al naar de voedselbank.

Benieuwd of ik er nog wat van terug hoor, hoe de reacties waren.

Heb gevraagd me het even te laten weten, bij weinig positiefs doe ik het niet weer natuurlijk, het was wel een heel karwei.

Bij voldoende animo, heb ik dan het hele jaar de tijd.



Een aantal kaarten gemaakt met afbeeldingen uit dezelfde serie, maar toch allemaal weer verschillend.





                                         

Witte achtergrond met embossing, herten van mallen en bomen met de silhouette.
Bomen sneeuw aangebracht met pearl paint, uit Duitsland.

De auto en cirkels zijn van een mallen, boom met de silhouette en de hertjes ook.


Achtergrond gemaakt met inkt, bomen en kabouter met rendier met de silhouette gesneden.

Zo, dat waren er maar liefst 120 kerstkaarten.



2 opmerkingen:

  1. Dit is weer een mooie serie kerstkaarten en de ontvangers zullen deze ook heel mooi vinden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een mooie serie en ik ben heel benieuwd naar de reacties. Ik kan me wel voorstellen dat je het niet snel weer doet als de reacties niet zo positief zijn

    BeantwoordenVerwijderen