Pagina's

zaterdag 17 juli 2021

In de trein

 Hallo allemaal,


vandaag een kaartje voor geboorte of misschien verjaardag van een kleine jongen.

Lichtblauwe basiskaart, dp van de wibra.

Cirkels met mallen en het plaatje met de silhouette gesneden.

En een mooie grote strik van lint.


En dan heb ik nog wat nieuws voor jullie, namelijk de reden waarom jullie voorlopig niet veel van mij zullen zien of horen.

Wij hebben een huis gekocht in Hongarije en gaan dus emigreren.

Daarvoor zijn we al heel veel aan het inpakken en dus ook veel van mijn hobbybenodigdheden.

Momenteel ben ik even begonnen aan een kaart, maar kan hem al niet meer afmaken omdat mijn basiskarton al is ingepakt.


Ik hoop dat jullie me in de komende maanden niet meteen vergeten of van jullie bloglijst schrappen.

Ik kom terug, zodra we een beetje de boel op orde hebben en weer internet hebben aldaar.



2 opmerkingen:

  1. Wat een onderneming. Heel veel succes gewenst. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge Grietje, dat is ook wat! Ik las je reactie op mijn blog en dacht van alles, maar niet dit. Emigreren! Wat een stap! Woont daar familie van jullie? Ken je de taal?
    Misschien lezen we het nog eens.. heel veel sterkte met inpakken en verhuizen en settelen.
    Je kaartje is trouwens ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen