Pagina's

donderdag 25 augustus 2022

52 weeks to Christmas vogels.

 Hallo allemaal,

vorige week had ik een mooie kerstkaart klaar.

Op de dag dat ik hem wilde plaatsen, kwam ik erachter dat ik de donderdag overgeslagen had, en het inmiddels vrijdag was 😅.

Dus dan maar vandaag:


Ik zag op internet een kaart met deze prachtige vogels van Tim Holtz.
Ik heb ze bewerkt om te snijden met de silhouette.
Ik heb ze gesneden uit wit karton en bewerkt met inkt.
Dit was best een uitdaging voor mij, want heb zoiets eigenlijk nog niet echt gedaan, maar vind ze best mooi gelukt.
De krans van takjes twee keer gesneden met de silhouette, en op elkaar geplakt.
De rest is wel met mallen gemaakt en te tekst een stempel van aliexpress.
Een paar rode parels als besjes erop geplakt, en wat glitter als sneeuw.




8 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart met nog mooiere vogels...zomooi van kleur!!
    Fijn dat je vandaag weer een kerstkaartje laat zien.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren hebben de vogels op je kaart.
    Groetjes, Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart met die vogels, Grietje. En tja, de tijd gaat soms ineens heel snel...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kerstkaart met prachtige vogels Grietje.
    Gezellig je te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan zeg, dat kleuren van de stansen. Ik vind hem supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi met die volgels !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je die vogels mooi gemaakt!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen