Pagina's

vrijdag 30 september 2022

CAS kaart met alcohol inkt.

 Hallo allemaal,

Op een stukje glanzend karton wat geprobeerd met alcohol inkt, maar vond het niet zo geslaagd.

Desondanks kon ik het niet weggooien.

Toen maar een stempel in zwarte inkt erop gedrukt, en ook dat vond ik niks,

Dan maar eens op Pinterest gekeken of ik nog wat anders kon bedenken om met de inkt te doen.

Daar vond ik een leuk kaartje waarvan ik dacht, daar kan ik mijn mislukte stukje papier wel voor gebruiken, en zie hier het resultaat:

De basis is glad glanzend wit karton, en daarop een vel van het zelfde karton alleen dan met embossing.
Uit het oplegvel een cirkel gestanst, en uit die stans een kleinere cirkel.
Achter het oplegvel een stukje karton met alcoholinkt bewerkt met stempel, en daarop de kleinere cirkel geplakt.
Ook het bloemetje is uit het bewerkte papier gestanst.
Tekst is overgebleven van een kaart uit een boek.
(Helaas is ook bij deze foto de kleur niet optimaal, het karton is helder wit in het echt.)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten