Pagina's

woensdag 25 januari 2023

KKT zilver en bordeaux

 Hallo allemaal,

de uitdaging voor deze maand zijn de kleuren Zilver en Bordeaux.

Ik heb ooit eens een aantal pakjes kaarten gekocht die al voor gevouwen waren, en daarin zat ook de kleur zilver, een kleur die ik niet gauw gebruik voor de basis, maar die kwam nu goed van pas.

Dus mijn basiskaart is van mat zilver, en ook de punten zijn van mat zilver.




Voor de gitaar heb ik gekozen voor glanzend karton.

Ook de stervormige splitpennen zijn mat. De notenbalk is van een mal, en aan de binnenkant een mal van cirkels van de action.




15 opmerkingen:

  1. PRACHTIG kaartje Grietje in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Voor iemand die van muziek houdt is dit een GEWELDIG kaartje.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie speciale kaart.
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart is dit zeg en helemaal in de kleuren van het KKT. TOP!
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf deze kaart, wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt! Heel mooi met die mooie punt en die gitaar erbij! Knap gedaan! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke muzikale kaart, Grietje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart in de gevraagde kleuren Grietje. Leuk model en mooie stansen zijn dat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk als je zo'n mooie kaart in je collectie hebt, hoefde je alleen nog maar te versieren en dat heb je goed gedaan, beter als mij, ik had de gitaar en de muziek ook al klaargelegd maar de tijd ging te snel :-) grappig met de ringen aan de binnenkant

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk deze muzikale kaart in de kleuren van het KKT.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke originele kaart voor het KKT!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoe je alles bij elkaar hebt gezocht. De gitaar past er ook zo goed bij. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan in de kkt kleuren! Leuk model en mooi thema 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk kaartje heb je gemaakt, mooi van vorm
    bedankt voor je deelname bij het kleurenkaartenteam deze maand,
    op naar de volgende,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave muzikale kaart in de gevraagde kleuren. De gitaar is erg leuk, net als de binnenkant.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tof! Ideaal voor een muziekliefhebber.
    Fijne zondag. Ja, ik ben heel laat met mijn KKT rondje. Mijn excuses. 😉

    BeantwoordenVerwijderen