Pagina's

zondag 12 maart 2023

3 paaskonijntjes op een rij

 Hallo allemaal,

normaal maak en stuur ik geen paaskaarten.

Maar nu we zo ver weg wonen besloot ik toch een paar te maken.

Voor mijn drie kinderen en mijn moeder, en voor het tehuis waar mijn moeder woont.

Dit is de eerste, weet nog niet wie van de kinderen deze krijgt.

Witte basiskaart, strookje donkergroen en daarop DP met wat takjes en vlindertjes.

De drie konijntjes gesneden met de silhouette.

De pluimstaartjes in 3 laagjes gemaakt.

Strikjes van een mal van de action.

Eitjes zijn stickertjes die ik op een stukje gekleurd papier heb geplakt en uit geknipt.

Bloemetjes kant en klaar uit een doosje met gemengde kraaltjes met een strassteentje erop.

En als laatste, tulpjes gemaakt met een pons en ingekleurd met twinmarkers van de action.

PS.: ik heb nog geen label met Pasen, weet iemand hoe ik nog nieuwe labels kan toevoegen?
Vroeger kon dat bij bewerken, maar kan het daarbij niet meer vinden.



3 opmerkingen:

  1. Een leuk paaskaartje! Ik moet zeggen dat ik ook niet van de paaskaarten ben maar deze konijntjes zijn wel erg leuk! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline Dt 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk!
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen