Pagina's

zondag 11 juni 2023

Kolibrie

 Hallo allemaal,

Ik ben weer even aan het knoeien geweest om een achtergrond te maken.



Op een bruine a5 kaart een velletje goudkleur, daarop wit waar ik dus de kleur op heb aangebracht.

Vervolgens dit door de double do gehaald om met bloemetjes te embossen.

Vervolgens heb ik uit bijpassende kleurtjes karton cirkel van verschillende maten gesneden met mallen en deze doormidden gesneden.

vervolgens deze helften op elkaar geplakte en naast elkaar, boven en onder op de kaart geplakt.

Daarop een strookje goud papier.

De kolibrie is een stempel welke ik heb ingekleurd en uitgeknipt.

De tekst gesenden met een malletje.

En dan nog twee pareltjes om het af te maken.



1 opmerking:

  1. Heel leuk geknoei hoor Grietje! Dat mag ik wel en de halve cirkels geven een mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen