Pagina's

donderdag 26 oktober 2023

52 weeks to Christmas: huisje in de sneeuw.

 Hallo allemaal,

na het tellen van mijn voorraadje kerstkaarten kwam ik erachter dat ik toch nog een paar meer nodig heb, en dus kan ik nog lekker een paar keer meedoen met deze kerstkaarten uitdaging.

Voor een paar Hongaarse bekenden natuurlijk ook een Hongaarse tekst.
De basis is rood linnen,
dan DP uit een blok van de action.
Een licht en een donkerbruin lintje van een vliegengordijn van het Kruidvat, en Een set cirkelmallen van de action van dit jaar.
De tekst geprint , uitgesneden met een cirkelmal en op hetzelfde rode karton geplakt als de grote cirkel om het huisje heen.
Het goudkleurige sneeuwsterretje van plastic is van een snoertje, weet niet meer waar vandaan.





7 opmerkingen:

  1. Oh dat is een gepriegel geweest om dat huisje in elkaar te zetten maar het is wel een hele mooie kerstkaart geworden Grietje. Leuk dat je met ons meedoet bij 52 WTC en elke kerstkaart is er weer één.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje en een mooie cirkel met dat huisje! Kan me voorstellen dat dat een echt Hongaars huisje is? Leuk hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben hier inderdaad huizen in verschillende kleuren, en daardoor heb ik me inderdaad laten inspireren. En in de provincie waar ik woon, is het echt het kerstbomen gebied, dus ook dat past.
      Grietje

      Verwijderen
  3. Heel mooi, Grietje! Gekleurde huizen vind ik altijd zo gezellig. Zeker in de sneeuw! En gezellig dat je nog niet genoeg kaartjes hebt, zodat je hier weer meedoet.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en zo mooi dat huisje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gezellige kaart, zo leuk dat gekleurde huisje , wat een werk die piepkleine raampjes, hele leuke kerstkaart.
    Gezellig dat je weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen