Pagina's

donderdag 21 december 2023

Kersttruck met hondjes.

 Hallo allemaal,

vandaag de laatste donderdag voor kerst.

De kaart die ik maakte voor de wekelijkse uitdaging van 52 weeks to Christmas, is de kerstkaart die ik voor mijn oudste dochter heb gemaakt.

Een kaart met daarop de kersttruck gemaakt van mallen van de action.

Met drie honden van mijn dochter.

Zoals sommigen wellicht hebben gelezen had mijn dochter 4 honden, maar heeft ze op 13 november 1 van haar honden moeten laten inslapen wegens ziekte en ouderdom.

https://hetbanterhobbyhoekje.blogspot.com/2023/11/afscheid-van-suha.html

Ongeveer 3 weken later kreeg haar tweede hond een tia, maar gelukkig leeft ze nog en lijkt weer te herstellen ondanks haar hoge leeftijd van 14,5 jaar.
Groot was echter de schrik en het verdriet toen ze amper een week later haar derde hond op een ochtend maar amper meer ademend aantrof.
Voordat ze iets kon regelen om naar de dierenarts te gaan, was de hond al ingeslapen.
Deze kaart was al op de bus, en ik heb nog niet gehoord dat hij is aangekomen.
Dus het aantal hondjes klopt helaas niet meer.

De kaart is gemaakt van wit kaartkarton, met DP met sneeuwvlokjes.
Onderaan wit in sneeuwheuvels geknipt.
Kerstbomen en truck dus van mallen en de hondjes gesneden met de silhouette.





2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een verdriet zal je dochter hebben Grietje. Je hebt wel een mooie kaart gemaakt met die leuke truck. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Fijne, knusse dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat heftig voor je dochter...dat zal heel verdrietig zijn. Jouw kaartje is een mooi persoonlijk kaartje geworden, ook al klopt het misschien niet meer. Fijne feestdagen gewenst, bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen