Pagina's

zaterdag 6 april 2024

Lekker taartjes

 Hallo allemaal,

vandaag eindelijk nog een kaartje.

Je kunt goed merken dat het weer warmer wordt, het gras groeit zo hart, ik moet weer elke week maaien.

Ons terrein is zo groot dat ik er drie dagen van ongeveer 3 uren per dag of meer over doe.

Omdat het vol kuilen en hobbels en bobbels zit, moet het allemaal met een motormaaier, dus ik loop wat af.

Dan natuurlijk de randen en om de boompjes enzovoort heen met de strimmer.

Er blijft daardoor weer een stuk minder tijd over voor de hobby.

Maar dan nu toch een kaartje, geïnspireerd door Silvia Scharp.


Deze kaart bestaat eigenlijk uit drie bladzijden.
De achterste is een halve A5, met aan de voorkant nog een strook die bovenaan schuin is afgesneden.
De tweed is op dezelfde manier, alleen minder hoog, en de laatste ook weer een paar cm lager.
Aan de binnenkant DP van de Action.
De laatste strook is ook meteen de voorkant, dus daar zit het DP dan ook voorop.
Als ik de kaart een bestemming heb gegeven wil ik op de twee achterste delen de tekst nog maken.

Het plaatje van de theepot is een 3D plaatje.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten