Pagina's

donderdag 19 oktober 2017

52 weeks to Christmas Ornare.

Hallo allemaal,

maar eens weer iets uit de oude doos gehaald.
Leuke kaarten met ornare.
Vind het wel leuk om te maken, maar kan er zo weinig van mezelf in leggen.
Desondanks, zonde om weg te doen, dus zo af en toe maar eens wat mee doen nietwaar.

Valt verder ook weinig over te zeggen denk ik.
Alleen de bovenste een beetje gele kleur aan de sterren toegevoegd.
En de onderst een tweede laagje aan de afbeelding toegevoegd.







7 opmerkingen:

  1. oh, zo'n kaartjes heb ik vroeger ook nog gemaakt, in de tijd toen er nog geen dure stansen waren, enkel lichtbakken, prikpennen, ... Nog niet zo superlang geleden toch allemaal, wat er ondertussen al allemaal is... Ik blijf die kaartjes wel mooi vinden hoor!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel mooi, Grietje, maar ik snap wat je bedoelt...
    Een heel geduldwerkje dat prikken. Ik weet eigenlijk niet of ik ze nog heb of dat ik ze bij de laatste opruimactie heb weggegeven.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind ze superleuk Grietje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze juist heel leuk !
    Helemaal kerst !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kerstkaartjes Grietje..en toch hebben die ornare kaartjes iets chique's ...heel mooi gedaan weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele mooie kaart, knap prikwerk! Bedankt (weer) voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grtz.Colien {52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen