Pagina's

zondag 29 oktober 2017

Herfst/winter/kersttafereel.

Hallo,

even geen kaart, maar iets heel anders.
Mijn man en ik zijn bezig met het maken van een herfst/winter/kerst tafereel.
Hiermee bedoel ik dat we een stelling hebben gebouwd, die we nu eerst een beetje in herfstsfeer maken, en eind november omtoveren naar winter, en nog iets later er een kerst tafereel van maken door er nog wat kerstspullen aan toe te voegen.
Mijn man heeft intussen twee huisjes gemaakt van hout.
Deze eerste heb ik intussen voorzien van "pleisterwerk".
Nadat ik de foto had genomen ook nog met lichtgrijze home deco verf van de action geverfd.

Voor dit huisje al een aantal kozijntjes gemaakt met de silhouette en van doorschijnend papier voorzien, maar eerst moeten de muren bekleed worden dus er nog niet opgeplakt.

Verder heb ik al een aantal kerstbomen gemaakt en een paar tonnetjes/vaten.

Nog veel werk te doen, maar erg leuk om zoiets zelf te maken in plaats van alles maar te kopen, en bovendien stukken goedkoper, aangezien we vooral restmateriaal willen gebruiken.

Wordt vervolgd.....



1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee Grietje......succes met jullie projectje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen