Pagina's

donderdag 30 augustus 2018

52 weeks to..... Een beetje vintage.

Hallo allemaal,

alweer een week voorbij, en het is me weer gelukt een kerstkaart te maken.
Dit is mijn kaart voor deze week:

Ik heb gekozen voor wit en groen deze keer.
Met een paar mooie mallen, een stukje lint en een mooie afbeelding van internet die al de vorm van een label had, lijkt het toch wel een beetje een vintage kaart dacht ik.
Pas nu ik de kaart hier neerzet en nog eens bekijk, dringt het pas tot me door dat ik heb gekozen voor vlinders op een kerstkaart.........??????
Hmmm.... tja, moet maar kunnen nietwaar, ze zijn toch wit, dus denk maar sneeuwvlinders haha.




11 opmerkingen:

  1. Vlinders of niet, ik vind je combinatie groen met wit erg mooi, het was me niet opgevallen, het plaatje is voor de kerst, dus als je niets gezegd had.....
    Mooie kerstkaart. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie groene kaart en de vlinders vallen helemaal niet zo op! Ze zijn gewoon leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje hoor en ach witte vlinders, misschien een zachte winter zodat ze overleven (hahha).De natuur veranderd.
    Groetjes van Marian.
    G

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Origineel toch, vlinders met de kerst. Weer eens echt iets anders. En het was me niet opgevallen tot ik je opmerking las. Mooie kaart heb je gemaakt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vlinders waren eerst helemaal niet opgevallen, ziet er niet gek uit haha! Je hebt een mooi kerstkaartje gemaakt.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Grietje, bij mij hangen er zelfs witte vlinders in de kerstboom hihi, moet kunnen. Ik vind je kaart een plaatje, sierlijke stansen en een mooi plaatje heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moest eerst goed zoeken naar je vlinders.....gevonden!
    Heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart met die chique mallen!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart, heel mooie mallen en kleuren, en ja, als die mooie zomer blijft duren, krijgen we misschien wel nog vlinders deze winter ?? :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kerstkaartje Grietje...hele mooie stansjes gebruikt en die komen prachtig uit op het groene designpapier

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die vlinders zijn juist leuk !
    Mooie kaart !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen