Pagina's

zondag 19 augustus 2018

Kolibrie's

Hallo allemaal,

het kaartje van vandaag, ben ik al ruim 2,5 jaar geleden aan begonnen, toen ik met een kraampje in de plaatselijke kringloop stond tijden de kerstverkoop.
Toen ik hem eens af wilde maken kon ik het borduurpatroon niet terug vinden.
Uiteindelijk heb ik maar besloten om er mijn eigen draai aan te geven en daardoor is hij dan eindelijk klaar.
Witte basiskaart, en borduurpatroon, geen idee meer dus waarvandaan, geborduurd in garen wat steeds van kleur wijzigd.
3D plaatje , uit een vel dat ik eens heb gekregen.


3 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi geworden Grietje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met mooi borduurwerk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg! EN ontzettend knap dat je je eigen draai eraan gegeven hebt! Zou ik niet kunnen met borduren, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen