Pagina's

woensdag 30 september 2020

Nieuwe mal en 3D plaatje

 Hallo allemaal,


ik heb een tijdje geleden een nieuwe mal gekocht en deze nu eens uitgeprobeerd.

Ben zelf niet bepaald tevreden met het resultaat, maar mooi of niet, probeer toch alles hier te laten zien, al zou het maar zijn om een ander te laten zien dat bepaalde combinaties niet echt geweldig zijn.

Basis mosgroen kaartkarton. daarop wit.
Op het uit
gestanste deel kleur aangebracht, en onder het plaatje eveneens.
Aangezien ik een hele stapel 3D vellen van deze zelfde heb gekregen wilde ik die ook maar eens proberen.





2 opmerkingen:

  1. Soms heb je een mal waarvan je eerst bli wordt en dan niet meer weet hoe het eigenlijk mooi op een kaart staat. Herken ik wel. Goed dat je het toch laat zien, Doe ik ook, alles wat ik niet in de prullenbak gooi, laat ik zien.Ik reageer even met mijn andere Google-account, want blijkbaar weet de computer met dat account dat ik geen robot ben. En dat blogt een stuk prettiger.

    BeantwoordenVerwijderen