Pagina's

zondag 6 september 2020

Stuurwiel

 Hallo allemaal,


vandaag is mijn zoon jarig.

Ik wilde voor hem een 3D laagjes figuur maken van zijn boot, maar helaas lukte het me niet om een foto goed te krijgen voor gebruik met de silhouette cameo.

Uiteindelijk maar opgegeven en gekozen voor een afbeelding van een stuurwiel.

Uiteindelijk vond ik dat alleen wel een beetje kaal, en kwam ik op het idee om de naam van de boot er bij op te maken, zo is het toch nog een persoonlijk kado/kaart geworden.






1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart voor je zoon! Ik zag je reactie op mijn blog en dacht: huh, heb ik die kaart dan gemist?? Altijd leuk om iets toepasselijks te maken. Als hij en zijn vrouw een boot hebben zal het zeker in de smaak vallen. Helaas heeft onze zoon geen partner, maar wie weet komt dat ooit...

    BeantwoordenVerwijderen