Pagina's

woensdag 6 maart 2024

Cirkels kaart.

 Hallo allemaal,

deze keer een vrij bijzonder kaart model.

Met drie cirkels aan de voorkant terwijl de achterkant in twee driehoeken is gevouwen.


Ik zag deze kaart ergens langskomen en vond het zo'n leuk model, maar, vind het patroon dan maar eens als het er niet bij staat, of wanneer je niet meer weet waar je het hebt gezien.
Maar het toeval wilde dat ik het patroon toch opeens ergens tegenkwam, en goed heb opgeschreven waar.
Het is een patroon van Sabine Harris, en is gesneden met de silhouette.
De achterkant van champagne kleur, daarop wijnrode cirkels, en daarop kerstgroen en weer champagne.
De plaatjes komen uit een pakketje wat ooit in een hobbybak van de kruidvat zat.
De laatste drie cirkels heb ik gemaakt met mallen.




2 opmerkingen:

  1. Nou dat is zeker een apart model. Nog niet eerder gezien. Met zo'n silhouette zijn de mogelijkheden oneindig, volgens mij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je kunt er heel veel mee maken, natuurlijk kun je een dergelijk patroon ook gewoon met de hand snijden of knippen, het grote vordeel vind ik echter dat je de maten zelf kunt beslissen van bijvoorbeeld een dier of hart, bij een mal zit je vast aan de maat daarvan, die kun je niet groter of kleiner maken.

      Verwijderen