Pagina's

zondag 10 maart 2024

Elfje geeft de bloemen water.

 Hallo allemaal,

bij de Tedi vond ik stempels van  elfjes en daarmee heb ik deze kaart gemaakt:


De achtergrond gemaakt met inkt.
En daarop een combinatie van stempels, het elfje dus van de Tedi, de bloemen en slak komen uit dezelfde set.
Grassprieten en lantaarntjes zijn van de Action.
Van mijn schoonzus kregen we eens een kaart toegestuurd met een mooie glanslaag, en dat leek mij bij deze kaart ook wel leuk.
Het bleek dat ze dat had gedaan met clear embossing poeder.
Helaas heb ik dat niet.
Als oplossing heb ik me gewaagd aan een laagje primer dat niet in papier wordt opgenomen en dan een lak laagje.
Nu glanst het dus wel een beetje, maar je kunt ook wat penseelstreken zien.
Toch vind ik hem wel aardig geworden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten