Pagina's

dinsdag 23 april 2024

Kaartje van GerJanne

 Hallo allemaal,

een tijdje terug zat ik op het blog van GerJanne, en scrolde even door om te kijken wat ik nog weer gemist had.

Ik stuitte op het volgende kaartje van 25 maart.

Omdat ik nog veel van dit soort vrolijk gekleurd karton heb liggen van de Action, heb ik deze als voorbeeld even bewaard.
Nu heb ik er intussen zelf ook eentje gemaakt.
Hetzelfde idee, maar met ander papier en details.


De tekst komt van een vel met teksten uit een hobbyboek.
De bloem links uit een pakketje wat ik misschien wel al 10 jaar in de kast heb liggen, en de witte blaadjes erbij zijn gemaakt met malletjes.
Bedankt voor de inspiratie GerJanne!!







1 opmerking:

  1. Leuk gedaan grietje
    Je hoeft niet alles zelf uitte vinden toch
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen