Pagina's

woensdag 24 april 2024

KKT Zwart/kraft: een Fries kaartje uit Hongarije.

 Hallo allemaal,

Hier mijn kaart voor het KKT voor de maand april.


De regels voor deelname zijn nog eens vermeld, en daarin staat dat de twee kleuren van de maand duidelijk aanwezig moeten zijn, maar dat er verder wel wat andere kleuren mogen voorkomen, dus een anders gekleurd plaatje of ingekleurde afbeelding mag ook. 
Dat maakt het wel wat gemakkelijker dan alleen de twee hoofdkleuren met zwart en of wit.
Toch is het me gelukt om me aan de twee kleuren van de maand te houden.

Basis zwart linnen, oplegvel kraft, bewerkt met een embossingfolder die ik weer had bewerkt met zwarte inkt.
Twee maten zwarte cirkels met daarop weer kraft waar ik stempels op heb gedrukt.
Kleine details, het ankertje van een mal en wat steentjes.






12 opmerkingen:

  1. Echt super leuk. En helemaal leuk in het Fries en dan zover weg.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw ik vind hem geweldig! Wat en mooie kaart is het en knap helemaal in zwart en kraft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi is dit.
    Alleen met zwart en kraft, knap gedaan.
    Leuke stempels heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die is leuk geworden ! goed gezien om te stempelen, mooi resultaat
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart, Grietje. Grappig, zo'n Friese tekst bij je zeilboot.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan, ik heb best veel wit gebruikt, alleen kraft en zwart zag ik niet zitten... Mooie kaart!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje maakte je in de gevraagde KKT-kleurtjes, leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk, ik was benieuwd wat het geworden was omdat ik las dat het een Fries kaartje was. Leuk bedacht en gemaakt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje in de gevraagde KKT kleuren Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,
    Dit is een super fijne kaart geworden. Mooi gebruik van de KKT-kleuren !
    Craft groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje heel mooi uit gevoerd in deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen