Pagina's

donderdag 3 oktober 2024

52 weeks to Christmas: de kerstman

 Hallo allemaal,

mijn kerstkaart van vandaag heb ik grotendeels gemaakt met allemaal "oude" spullen.


Op donkerbruin karton een velletje DP uit een blokje van Art Talent, waarvandaan, weet ik niet eens meer, het was zo'n beetje het eerste wat ik kocht.
Dan een mal gebruikt, die dan wat moderner is haha.
Het plaatje is eveneens al meer dan 20 jaar oud, uit een blokje wat ook het eerste was wat ik kocht.
Het ticket met tekst jaren geleden gevonden op internet en geprint, afkomstig van: https://kaartenknutselsvanfemke.blogspot.com/2010/10/freebie-tickets.html.
De kaart afgemaakt met een tekststerretje van een ander 3D vel, een strikje van dun rood ijzerdraad en wat diamontsteentjes.
Bij het plaatje zat ook nog een tekststrook met beertje, deze heb ik aan de binnenkant geplakt.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten