Pagina's

zondag 6 oktober 2024

Chocolade

 Hallo allemaal,

bij 2 sisters on the blog is de challenge: chocolade op je kaart.

Dit is mijn uitwerking geworden:

Het kostte me heel wat moeite om iets te vinden met chocolade.
Uiteindelijk vond ik op een oud stuk inpakpapier twee advertenties van chocolade, waarschijnlijk ooit 
uitgegeven door de AH, want die wordt er ook op genoemd.
Maar wat doe je dan met die kleine afbeeldingen.
Het idee kwam om iets met de potjes mal van de action te doen, maar nog steeds geen idee hoe het aan te pakken, dus verder zoeken op internet waar ik uiteindelijk een digistamp vond van een meisje met chocolade.


De digi ingekleurd met waterpotloden, wat me weer niet echt goed is gelukt helaas.
Deze met een mal uitgesneden en op fris groen papier geplakt.
Ik was van plan om het geheel op de voorkant te plakken, maar ik wilde graag een andere vorm kaart maken dan weer "gewoon" een vierkante.
Na veel puzzelen en nadenken is bovenstaande dus het resultaat.
Ik vond nog DP in een blokje van de action waar toch nog wat taartjes en chocolade hartjes op stonden en daar wat van uitgeknipt en erbij geplakt.

Je vindt de challenge hier:
 https://2sistersontheblog.blogspot.com/2024/10/challenge-90.html





Geen opmerkingen:

Een reactie posten