Pagina's

vrijdag 28 september 2012

Mannen vintagekaart

Als ik bovenstaande titel invoer in de zoekbalk van internet komt er niet veel te voorschijn.
Slechts enkele echt mannenkaarten en verder toch weer voor vrouwen of met kinderplaatjes.
Hieruit blijkt toch wel dat veel mensen deze kaarten lastig vinden, maar toch zijn er net zo goed kaarten voor mannen nodig.
Dus heb ik er nu zelf maar eentje aan toegevoegd.

Het plaatje van de wereldbol vond ik op internet en die leek me leuk voor een kaart.
Omdat die in wijnrood is, heb ik die kleur ook gekozen voor de basiskaart.
Woensdag was ik even in Gorredijk en bij mijn favoriete winkel daar, de OMAH, vond ik een pakketje designpapier van Mireille, afgeprijsd voor maar 1 euro.
Het bovenste velletje paste weer mooi bij het wijnrood.
De auto is van Studio Light.

10 opmerkingen:

  1. dank je wel voor de inspiratie ! Ik weet het, mannenkaarten blijven een uitdaging. je bent er goed in geslaagde ! mooi,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een mooie mannenkaart van gemaakt en je hebt gelijk ze blijven nodig
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Grietje,

    heel mooie kaart! Inderdaad is een mannenvintagekaart niet zo vaak voorbij gekomen! Maar het is jou heel goed gelukt om er een prachtige kaart van te maken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Grietje,

    Een hele mooie mannenkaart heb je gemaakt erg goed gelukt.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke mannenkaart. Alleen jammer dat hij op mijn scherm in het roze verschijnt in plaats van wijnrood :( Hij zou wel perfect zijn voor mijn vriend, die vraagt altijd waarom ik niet gewoon een stempel van een auto neem bij een mannenkaart haha! Wel heel leuk met die vintage auto zo!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave vintage mannenkaart zeg.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen