Pagina's

dinsdag 25 september 2012

poesjes

Zo, nog gauw even een kaartje plaatsen.
Hij is weer geinspireerd door een kaart van de kaartenkraam.
Ik weet alleen niet, is het nu een scrapkaart, of toch vintage?
Ik moet eerlijk zeggen, ik weet niet precies wat wat is, maar hij is wel aardig geworden.

Wit basiskarton, design uit een pakketje van de action.
Het gele vlak heb ik met een hoekpons bewerkt en daarna nog met een figuurschaar de randen geknipt.
Een lichtblauw stukje karton onder het plaatje en het plaatje zelf komt van internet.
Bloemetje uit een candy.
De houten bloemetjes van de xenos, evenals het hartjeslint.
Als ik het zo lees, komt overal wat vandaan haha.

Veel lees en kijkplezier.

Grietje

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, lekker vrolijk met dat mooie papier !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een mooie kaart. Heel vrolijk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Grietje,

    nou dit is gewoon en heel mooie vintage-scrapkaart!
    leuk dat je van alles verzamelt en dat uiteindelijk op 1 kaart terechtkomt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen